< Ga terug naar home

Duurzame marketing

Onze ervaring met neuromarketing, gedurende de afgelopen 8 jaar, bepaalt onze visie op consumentengedrag. Het geeft ons inzicht waarom en hoe ons brein onze besluitvorming bepaalt.

De meest essentiële voorwaarde voor communicatie rondom duurzaamheid is echter het doen van realistische merkbeloftes. Maak waar wat je zegt. Duurzaam en milieuvriendelijk bezig zijn is geen trend die over een paar jaar weer voorbij is gewaaid, het is simpelweg de toekomst. (Frankwatching 2017)

We ’ praten’ met zowel retailers als hun doelgroep en achterhalen hun drijfveren. Daarop baseren we samen een gerichte communicatiestrategie met een ‘hoger doel’. Om de doelgroep te raken hanteren wij een communicatie-aanpak die gebaseerd is op neuromarketing en op de zes drijfveren van Cialdini. Vanzelfsprekend nemen we hierbij duurzaamheid en sociale meerwaarde als uitgangspunt.

 

Living Statues by Night

Senioren winkeldag